خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

روابط ها در عمل های زیبایی بینی

اینکه پس از جراحی در اکثریت بیماران فقط شاهد تاثیرات روانی خوب و مثبتی هستیم، این احتمال هم وجود خواهد داشت که شما پس از جراحی زیبایی بینی درگیر احساسات منفی شوید.

مراقبت های مورد نیاز بعد از جراحی بینی شامل ۳ هفته مراقبت ویژه شامل عدم انجام ورزش های سنگین، بلند کردن وزنه و کارهای طاقت فرسای بدنی میباشد که رابطه جنسی و خودارضایی بعد از عمل بینی از آن جمله میباشند.

دلیل احساس افسردگی و بی‌حالی پس از جراحی زیبایی بینی این است که بسیاری از افراد به این دلیل اشتباه اقدام به انجام این جراحی می‌کنند که می‌خواهند یک بینی کاملا بی عیب و نقص و زیبا داشته باشند.

درباره روابط زناشویی بعد از عمل بینی ما معمولا به بیماران مان توصیه می کنیم که پس از ۱۰ روز از عمل بینی می توانند رابطه ی جنسی نرمالی داشته باشند.

در واقع زنانی که سینه های بزرگ تری دارند در روابط جنسی خود احساس بهتری خواهند داشت.

اگر به همسرتان خیلی بی توجهی کنید، او می تواند طوری با شما رفتار کند انگار که هیچ وقت رابطه ای با هم نداشته اید.

جراحی بینی

اگر این رابطه پنهانی و البته بی مهری های شما برای مدت زیادی ادامه داشته باشد، زن میتواند وارد رابطه ای جدید شود که اصلا دلخواه شما نیست.

تحقیقات روان‌شناسی نشان داده است که خانم‌ها معمولا بعد از یک مکالمه ۳۴ دقیقه‌ای، کاملا می‌توانند تشخیص دهند که امکان یک رابطه طولانی و پایدار را با طرف مقابل خواهند داشت یا نه.

در صورت تمایل میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان برای ارتباط با مشاورین و روانشناسان سایت استفاده نمائید.

تحریک دهانی می تواند زنان را به اوج لذت جنسی برساند و همچنین اگر همسرتان حرفه ای باشد می تواند شما را به ارگاسم نیز برساند.

روابط جنسی دهانی در لیست انتقال دهنده های بیماری سوزاک قرار نمی گیرد اما افزایش آمار ابتلا به آن باعث شده است که این نوع رابطه جنسی را انتقال دهنده ی تقریبی آن بنامیم.

Venderlinde شدیدا توصیه دارد که اگر تازه شروع به برقراری رابطه جنسی کرده اید کمی درنگ کنید و با استفاده از انگشتان یا اشیای ظریف سوراخ مقعد را برای عمل دخول باز کنید.

ممکن است هنگامی که به واسطه رابطه جنسی مقعدی آسیب دیده باشید از همسرتان بخواهید که این عمل را متوقف کرده و دیگر هرگز این کار را انجام ندهد اما نباید به خاطر چند تجربه بدی که داشته اید تسلیم شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.