خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

۳۰ یا ۴۵ دقیقه از یکی از شب های هفته

سعی کنید زندگی رویایی خود در مورد تنوع در روابط زناشویی را به واقعیت تبدیل کنید

Saltz می گوید: تغییر عقیده نسبت به تغییر شریک زندگی آسان تر است. سعی کنید زندگی رویایی و ایده آل خود در مورد مسائل جنسی را با به کارگیری روش های هیجان انگیز به واقعیت تبدیل کنید.

۳۰ یا ۴۵ دقیقه از یکی از شب های هفته را به برقراری یک رابطه جنسی لذت بخش با همسر خود اختصاص دهید. 

اگر چیزی باعث هیجان شما نمی شود کتاب باغ مخفی من یا گل ممنوعه نوشته Nancy Friday را که درمورد خیالات جنسی یک فرد هستند را مطالعه کنید.

راههای ایجاد تنوع در روابط زناشویی

Hillegas می گوید با صحبت کردن درمورد خیال بافی های جنسی خود با شریک زندگی بدون این که او را تحت فشار قرار دهید می توانید تنوع در روابط زناشویی خود را القا کنید زیرا درمیان گذاشتن رویاها و افکار جنسی با شریک زندگی برای او یک هشدار محسوب می شود تا برای بهبود روابط جنسی و تجربه روابط زناشویی بلند مدت تلاش کند.

برای تنوع در روابط زناشویی به تغییرات جزئی فکر کنید

Saltz می گوید: تغییر جهت های جزئی در حالات بدن می توانند نقش بسیار مهمی را در بهبود روابط جنسی ایفا کنند. در حین رابطه جنسی پاهای خود را در حالتی متفاوت قرار دهید حتی تکان دادن های بسیار آرام به بدن نیز در افزایش لذت جنسی موثر هستند.

یک راهنمایی خوب برای ازدواج آسان و شیرین

مشاوره ازدواج راه حل هایی را پیش پای زوجین می گذارد تا از طریق آن ها بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند،با تفاوت های خود کنار بیایند و زندگی سالم تری را در پیش بگیرند.
مشاوره ازدواج چیست؟

مشاورین ازدواج افرادی هستند که مجوز روانشناسی دارند. حرفه آن ها زوج درمانی یا خانواده درمانی نیز نامیده می شود. این روان شناسان خدماتی مشابه با سایر روان شناسان برای سلامت ذهن ارائه می دهند اما تمرکز ویژه ای بر روی روابط زوجین دارند. دوره ی مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است.
گاهی اوقات یکی از زوجین از مراجعه به مشاور خودداری می کند. در چنین شرایطی باید به تنهایی در جلسات مشاوره شرکت کرد هرچند بدین طریق بهبود روابط سخت تر می شود اما شانس این وجود دارد که فرد یاد بگیرد در رابطه ی خود با شریک زندگی چگونه رفتار کند.

حفظ و ارتباطات زناشویی

متأسفانه ما از عبارات گنگ، بسیار زیاد در روابط زناشویی استفاده می‌‌کنیم و نه ‌تنها نمی‌‌توانیم احساس و فکرمان را به دیگری انتقال دهیم، بلکه موجب سوء تفاهم، دعوا، کینه و نفرت هم می‌‌شویم.


برای نجات از عوارض بسیار بد پیام‌‌های گنگ، باید آموزش ببینیم که پیام‌‌ها را شفاف ارسال ‌کنیم و برای شفاف کردن پیام، باید لایه‌های آن را بشناسیم. معمولا در هر پیامی، چهار لایه وجود دارد؛ لایه‌ی اول، آن چیزی‌ است که عینا اتفاق افتاده و ما شاهد آن بودیم، به ‌عنوان نمونه خانم شاهد این بوده که همسرش به‌ جای ساعت ۹ شب، ساعت ۱۰ شب به منزل آمده است.

با ویکی روان همراه باشید.

استرس رانندگی

اگر شما و همسرتان می‌خواهید با یکدیگر روراست‌تر و صادق‌تر باشید و امیدوارید که چنین شرایطی بین‌تان به وجود آید، باید بر مهارت اساسی و اولیه مسلط شوید که شما را قادر می‌سازد با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. این مهارت چیزی جز شنیدن حرف‌های یکدیگر نیست. در واقع قابلیت و توانایی گوش دادن به حرف‌های یکدیگر، پایه و اساس آینه‌سازی است.


کمک یک روانشناس برای مشاوره

مشاوره روانشناسی یکی از گسترده ترین شاخه های علم روانشناسی میباشد و با عنایت به زیر شاخه های گسترده فرصت های شغلی زیادی را برای مشاور روانشناسی و همچنین راه های متنوعی برای درمان و بهبود حال مراجعین فراهم میکند که این امکان در سایت ویکی روان میسر گردیده.
 که تمامی آن حاصل دستاوردهای بسیار روانشناسی از ابتدای شکل گیری تا امروز میباشد.
مشاوره روانشناسی یکی از گسترده ترین شاخه های علم روانشناسی میباشد و با عنایت به زیر شاخه های گسترده فرصت های شغلی زیادی را برای مشاور روانشناسی و همچنین راه های متنوعی برای درمان و بهبود حال مراجعین فراهم میکند. که تمامی آن حاصل دستاوردهای بسیار روانشناسی از ابتدای شکل گیری تا امروز میباشد.
آشنایی با انواع مشاوره روانشناسی

نکته هایی برای ایجاد یک رابطه زناشویی مناسب


داشتن روابط جنسی منظم باعث کاهش استرس و فشار خون بالا می شود

اما روابط زناشویی به خصوص برای افرادی که فعالیت بیشتری در این زمینه دارند میتواند خطراتی هم به دنبال داشته باشد چرا که روابط نامحدود میتواند باعث ایجاد انواع بیماری های عفونی شود.

افزایش کیفیت رابطه جنسی همچنین باعث افزایش مقاومت سیستم ایمنی در برابر بیماری هایی مثل سرما خوردگی و آنفولانزا هم میشود.

قدرت لمس کردن را فراموش نکنید. یاد بگیرید که چگونه به خوبی ماساژ دهید. بهتر از قبل شروع ماساژ دستان خود را گرم کنید تا احساس بهتری را منتقل کنید.

ماساژ با روغن های خوراکی مثل شکلاتی و وانیلی نیز روش خوبی برای داشتن رابطه ای بهتر است

از وجود هم لذت ببرید ،با هم به حمام بروید، آغوشتان را از هم دریغ نکنید، نوازش یکدیگر را فراموش نکنید ،موسیقی گوش کنید و وسایل جنسی جدیدی را امتحان کنید.

کیفیت روابط زناشویی

ساپل محقق روابط جنسی نیز میگوید خنده و بازی را در اتاق جدیدی شروع کنید. به آرامی شروع کنید و ببینید تا چه حد پیش میروید.