خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

نکته هایی در پس ارتباطات جنسی و زناشویی زوجین

آن چه مردها فکر می کنند زنان از آن ها می خواهند غالبا موجب ایجاد همین حس در آن ها و باعث سرخوردگی آن ها می شود.
 
زن ها فکر می کنند که همه آن چه مردها می خواهند رابطه جنسی است و این که آن ها با دیدن زنی جذاب و زیبا، به رابطه خود پشت می کنند اما این اشتباه است
 
رابطه جنسی بی صدا منجر به ایجاد ناله های آرام می شود نه فریادهای بلند.
انواع مشاوره روانشناسی
 
دکتر مینکین می گوید اگر فکر می کنید کیست بارتولن دارید، پیشنهاد می کنم در یک وان آب گرم بنشینید تا به تخلیه ی مایع درون غده کمک شود.
 
زن و شوهری در یک مشاوره روانشناسی دریافتن که با داشتن رابطه جنسی یک بار در هفته نسبت به نداشتن آن، رضایت مندی در رابطه به طور فزاینده ای افزایش می یابد، اما این رضایت مندی بیشتر از آن پیشرفتی نمی کند (و درواقع تا حدودی کاهش می یابد).
 
تغییر مکان راهی هوشمندانه برای تنوع در روابط زناشویی میان زن و شوهر از نظر علم روانشناسی است.
 

راهی هوشمندانه در روابط زناشویی

۳۰ یا ۴۵ دقیقه از یکی از شب های هفته را به برقراری یک روابط زناشویی لذت بخش با همسر خود اختصاص دهید. تغییر مکان راهی هوشمندانه برای تنوع در روابط زناشویی
حین رابطه جنسی برای  شوهرتان چگونه باشید ؟
در مسیر آموزش روابط جنسی به عروس های جوان برخی خانم ها بعلت عدم آمادگی قبلی یا دلایل دیگر، فقط تمایل دارند شوهرشان زود کارش را انجام دهد و تمام شود، اگر مشکلات زناشوئی و احساسی در زندگی شما وجود دارد حتما آنرا برطرف کنید و با شوق و هیجان همبستر شوید.
– از رازهای دیگر مردان و روابط جنسی این است که مردها صحبت کردن به هنگام معاشقه و روابط جنسی را دوست ندارند.

حفظ روابط زناشویی در ارتباطات جنسی زوجین

Saltz می گوید: تغییر عقیده نسبت به تغییر شریک زندگی آسان تر است. سعی کنید زندگی رویایی و ایده آل خود در مورد مسائل روابط جنسی را با به کارگیری روش های هیجان انگیز به واقعیت تبدیل کنید.
من مقالات و سایت های زیادی را در مورد ازدواج و روابط جنسی مطالعه کردم تا فهمیدم که زوج های بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که از نظر جنسی از ازدواج شان راضی نمی باشند، اما نمی توانند این را اقرار کنند.
تغییرات هورمونی و خشکی واژن باعث بی‌میلی زنان به رابطه زناشویی نیز می شوند.
راه های حفظ روابط زناشویی در سالمندی
تلاش و صحبت با یکدیگر در جهت برطرف کردن مشکلات زندگی باعث می شود تا شما و همسرتان احساس تازه ای داشته باشید. این احساس باعث می شود تا با همسرتان ارتباط بیشتری برقرار، و رابطه تان را تقوت کنید.
بنابراین یک مشاوره روانشناسی قبل ازدواج بسیار می تواند در امر برطرف کردن مشکلات زناشویی و جنسی زوجین کمک شایانی کند.

قبل از مسابقات ورزشی ارتباطات زناشویی خود را محدود کنید

 اگر یک ورزشکار شب قبل از مسابقه از نوشیدنی های الکلی و برخی داروها استفاده کند و در آخر رابطه جنسی نیز برقرار کند احتمالا در روز بعد عملکرد ورزشی مناسبی نخواهد داشت.
بنابراین اگر قبل از یک مسابقه ورزشی مهم روابط زناشویی قبل از ورزش را به طور کل نادیده بگیرید در واقع به خود آسیب وارد می کنید. میتوانید با برنامه ریزی مناسب بدون ایجاد تداخل بین کارهای خود به هر دو موضوع به خوبی رسیدگی کنید.
تاثیر روابط زناشویی قبل از ورزش
جیرجیر کردن های ریتمیک چارچوب تخت خواب، وزوز ناشی از لرزش، ناله ها و فریادهای از روی رضایت – یک رابطه جنسی خوب می تواند سمفونی از صداها باشد.
تنفس از طریق بینی نسبت به تنفس از طریق دهان بی سر و صداتر است و نیز تجربه جنسی شما را بهبود می بخشد. [تنفس از راه بینی] حالتی که در آن کف لگن و دیافراگم درگیر می شوند را تغییر می دهد و موجب ایجاد لذت و حس ارگاسم متفاوت می شود.