خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

یه زندگی موفق عاطفی

در بررسی موضوعات مربوط به ازدواج، روانشناسی ازدواج با مرد مطلقه یکی از حساس ترین موضوعات میباشد که افراد زیادی درباره آن سوال میکنند.

معمولا از نگاه خانمها مرد باید از لحاظ سنی، جایگاه اجتماعی و درآمدی، بالاتر از زن باشد وگرنه منبع مطمئنی برای اتکا به شمار نمی‌آید

بر اساس روانشناسی ازدواج با مرد مطلقه میبایست به آرامی و با تدبیر قدم بردارید و در برقراری ارتباط جنسی عجله نکنید.

وقتی خانمی ‌یک بار ازدواج می‌کند و طلاق میگیرد، قاعده ذهنی او به هم می‌خورد.

او می‌فهمد که هر مردی نمی‌تواند از نظر عاطفی او را درک کند و بنابراین برای بار دوم به راحتی به کسی اعتماد نمی‌کند.

مشاوره روانشناسی در منزل

ازدواج موفق چیست؟ 

ازدواج اگر موفق و بر اساس اصول درستی بنا شده باشد میتواند افراد را به بهترین جایگاه های ممکن برساند. این عمر به حق یکی از بزرگترین تصمیمات زندگیست که میتواند سرنوشت ما را دستخوش تغییرات زیادی کند.

یک زوج ازدواج کرده می توانند یکدیگر را همسر خطاب کنند، و همسری به عنوان واژه ای قانونی برای روابط زناشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شریک زندگی تان بطور جدی به شما احترام نگذارد، رابطه تان پس از مدتی به جای رابطه ی احساسی، به دیکتاتوری تبدیل می شود.

احترام، باعث ایجاد حد و مرز هایی در رابطه می شود که طرفین با توجه به آن ها، رفتاری را از خود نشان می دهند که مورد قبول طرف مقابل باشد.

در صورت نیاز میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین برای ارتباط با مشاورین و استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی سایت ویکی روان استفاده نمائید.

کشمکش های روحی آن ها در باطن، پنهان است بنابراین هنگامی که اختلالات افسردگی تشخیص داده می شود باعث تعجب اطرافیان شخص می شود

بعضی از بیماران حتی قبل از پیدا کردن راه حل مناسب برخی داروها را امتحان می کنند یا میزان دوزهای مختلف از یک دارو را امتحان می کنند.

مطالعاتی که در سال ۲۰۰۰ در فنلاند بر روی دو قلو ها انجام شده، نشان می دهد که خطرات مشترکی در مورد افسردگی و آلرژی ها، نتیجه تاثیرات ژنتیکی است.

بسیاری از دارو های ضد افسردگی https://www.wikiravan.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88/ مانند Prozac، با افزایش جذب سروتونین توسط گیرنده های بدن، سطح افسردگی را کاهش می دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.