خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

اوج لذت جنسی درروابط زناشویی

من وقتی در رخت خواب در آغوش تو هستم احساس خوبی دارم.
این کار می تواند احساس ناامنی و عدم اطمینان آن ها را برطرف کند. تمرکز کردن بر روی چیز هایی مانند ریش شان، به آن ها این باور را می دهد که شما به او توجه کرده و متوجه همه ی تغییرات او می شوید.

هیچ احساسی بهتر از آن نیست که با زنی باشید که بر واژن خود کنترل کامل دارد و می تواند در حین رابطه جنسی ماهیچه های آن را منعطف کند.
لذت جنسی مسئله ی بسیار مهمی است که ممکن است شما خود را بخاطر آن آزار دهید اما بهتر است بگذارید شرایط آن را ایجاد کند و زیاد به آن فکر نکنید.

این بدین معنی نیست که رابطه جنسی شما همیشه دردناک خواهد بود و این شرایط خیلی طول نمی کشد.

در استفاده درست از جملاتی که مردان را تحریک می کنند سلیقه به خرج دهید، هر بار میتوانید یکی از آنها را امتحان کنید تا خلقیات مردتان را به خوبی پیدا کنید.

متخصصین روابط زناشویی اعتقاد دارند کاهش احتمال بیماری و ابتلا به انواع عارضه های جسمی از فواید روابط زناشویی میباشد.
مشاوران روانشناسی در مشاوره های روانشناسی اذعان می کنن که برقراری روابط زناشویی موفق و مداوم در کنار تجربه بهتر میزان تمایل به آن را نیز افزایش میدهد.
این ویژگی به خصوص در خانم ها بیشتر از آقایان به چشم میخورد البته به شرطی که دو طرف در روابط جنسی فعال باشند.
ایجاد اعتماد به نفس نشان دهنده اهمیت روانشناسی است.
روانشناسی باعث می شود که با درک افراد و رفتار آن ها، بتوانیم در اجتماع راحت تر با یکدیگر زندگی کنیم.
در حقیقت بررسی های روانشناسی نشان داده اند که انجام چندین کار در یک زمان مشخص می تواند سرعت ، و دقت و بهروری را مختل سازد
نکته بسیار مهمی که همواره باید به آن توجه داشته باشید این است که باید با همسرتان مثل یک مرد رفتار کنید نه یک پسر بچه

مستحکم کردن روابط زناشویی و جنسی

در رابطه جنسی چطور آه و ناله کنیم؟
از نظر علم روانشناسی برخی زنان ممکن است دستورالعمل هایی را صادر کنند و اجازه می دهند به همسرشان تا بفهمد از چه چیزی احساس لذت و خوشایندی می کند تا بدین وسیله بتوانند ارتباط  برقرار کنند و یاد می گیرند که چگونه به هم عشق داشته باشند.
برخی از زنان این عمل را دوست دارند. هر فردی بنا به سلیقه خود در امور روابط جنسی باید چگونگی احساس راحتی این کار را داشته باشد. نه آن چه را که فکر می کنید باید آن گونه باشد.
کیفیت روابط زناشویی
برای داشتن لذت جنسی بیشتر، در حالی که بر روی مرد هستید حرکات دایره وار با باسن خود انجام دهید. حرکت دایره ای برای کلیتوریس خوب است و اگر میخواهید آن را تحریک کنید از این حرکت استفاده کنید.

ماهیچه های PC مهم ترین بخش از حرکات زن در روابط جنسی
این صدای زن در رابطه زناشویی در هنگام ارتباط جنسی امری عادی و مهم به شمار می آید. اما برای ۹/۱۷% از مردان و ۸/۱۴% از زنان این نوعی تحریک جنسی و شهوتی کردن محسوب می شود.

۳۰ یا ۴۵ دقیقه از یکی از شب های هفته را به برقراری یک رابطه جنسی لذت بخش با همسر خود اختصاص دهید.
افزایش کیفیت روابط زناشویی
 با برقراری روابط زناشویی در مکانی متفاوت مانند حیاط یا اتاقی که قبلا در آن رابطه جنسی برقرار نکرده اید، به رابطه ی جنسی خود هیجان وارد کنید.
شما دوست عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره روانشناسی رایگان آنلاین به بخش مشاوره رایگان وب سایت روانشناسی ویکی روان مراجعه نمائید.

نتایج اعتماد بین زوجین

برای زنان، امنیت در رابطه زناشویی بسیار اهمیت دارد. شما قلب تان را به یک مرد می دهید و انتظار دارید او امنیت شما را تامین کند. این یک توقع بجا و درست است که از نظر علم روانشناسی کاملا به اثبات رسیده است.

با گرمی و صمیمیت روش های مختلفی را برای اثبات علاقه خود به همسرتان امتحان کنید

برای این کار می توانید مسئولیت هایی را به او واگذار کنید مثلا هنگامی که بیرون می روید اجازه دهید که او برای شما غذا سفارش دهد یا سرپرستی بیشتر امور را به او محول کنید.

با سایت روانشناسی ویکی روان همراه باشید.


عوامل دورکننده زوج ها

زوج‌ها باید در روابط جنسی خود از این حقیقت آگاه باشند که دیگران ممکن است دام‌هایی برای آنان پهن کنند. به هر یک از زن و شوهرها پیشنهاد‌هایی می‌شود.

ازدواج‌های خوشبخت، مستحکم و شاد ازدواج‌هایی است که دوستی نقش اساسی و کلیدی در آن بازی می‌کند.

بنابراین شما به عنوان یک زن و کسی که معمولا بیشتر به این ارزش ها پایبند است، باید دقیقا کاری که درست است و بدبینی زن نبست به شوهر را از بین میبرد را انجام دهید.



اهمیت و نقش روانشناسی در ارتباطات زناشویی و جنسی

تحقیقات در مورد اهمیت روانشناسی شناختی، اطلاعات زیادی در مورد تصمیم گیری فراهم آورده اند. با استفاده از این استراتژی ها در زندگی خود، می توانید تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید.
رابطه جنسی می تواند از بوسیدن تا رابطه کامل جنسی را شامل شود- از گرفتن دست گرفته تا در آغوش گرفتن و لمس کردن شخص دیگر. فعالیت های جنسی می توانند شامل کاری که شما با خودتان می کنید نیز باشند – مانند خودارضایی و لذت بردن از بدن خود
Saltz می گوید: تغییر عقیده نسبت به تغییر شریک زندگی آسان تر است. سعی کنید زندگی رویایی و ایده آل خود در مورد مسائل روابط جنسی را با به کارگیری روش های هیجان انگیز به واقعیت تبدیل کنید.

مردها زنی می خواهند که بیش از حد انتقادگر نباشد و باعث حفظ کرامت و عزت نفس آن ها شود
تاثیر و اهمیت روانشناسی همچنین می تواند در بهبود سلامتی عمومی تان نیز موثر باشد. مثلا این علم از راه هایی مانند تشویق برای ورزش کردن و مصرف مواد مغذی برای بهبود افسردگی می تواند باعث سلامتی شما شود.
یاد بگیرید که از زمان بندی و جدول زمانی او آگاه باشید. بیاموزید که چگونه از او قددرانی، و او را ستایش کنید. این یکی از مهم ترین علایق مردان در روابط زناشوییمیباشد.

ازدواج چیزی فراتر از یک رابطه

شما ممکن است با بهترین همسر دنیا در رابطه باشید و این در حالی ست که قصد دارید ماه ها و فصل های زیادی را با یکدیگر زندگی کرده و ممکن است میزان علاقه تان نسبت یه یکدیگر تغییر پیدا کند.
ازدواج چیزی فراتر از رابطه جنسی است.
رابطه ی جنسی بیش از حد بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر می گذارد. رابطه ی جنسی فعالیتی است که انرژی زیادی را از شما می گیرد و در حین این رابطه کالری زیادی می سوزانید.
علایق مردها در زندگی مشترک
روابط زناشویی لذتبخش ترین فعالیت در زندگی انسان است، اما اگر بطور اغراق آمیز انجام شود می تواند برای شما زیان داشته باشد. 
محرم اسرار بودن وظیفه زن در روابط زناشویی می باشد و اگر شوهرتان به شما اعتماد کند، همه چیز را به شما می گوید.
از نظر علم روانشناسی مستند به وبسایت روانشناسی ویکی روان آمده که مردها زنی می خواهند که بیش از حد انتقادگر نباشد و باعث حفظ کرامت و عزت نفس آن ها شود
یک مشاوره ازدواج برابر است با یک شیوه زندگی قدرتمند برای جذب یک مرد ایده آل و ایجاد رابطه ای پرجنب و جوش، به وجود آوردن یک زندگی کامل و پرارزش برای تحقق بخشیدن به ارزش های خود است.