خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

با مطالب روانشناسی زناشویی بیشتر آشنا شوید

بسیاری از افراد مبتلا به استرس مزمن با رابطه جنسی تسکین می یابند. گفته شده است که استرس دلیل برای داشتن روابط زناشویی کم تر در بزرگسالان است، این می تواند مزید بر علت باشد، چرا که رابطه جنسی می تواند تکنیکی برای کاهش استرس باشد.
خیلی از مردم فکر می کنند که برای داشتن یک رابطه جنسی عالی باید سریع و سخت عمل کنند.
روابط جنسی زیاد
Saltz می گوید: تغییر عقیده نسبت به تغییر شریک زندگی آسان تر است. سعی کنید زندگی رویایی و ایده آل خود در مورد مسائل روابط جنسی را با به کارگیری روش های هیجان انگیز به واقعیت تبدیل کنید.
با همسرتان در مورد فکر و احساسات خود صحبت کنید و به ترس ها ، نگرانی ها، سوالات و پیشنهادات یکدیگر گوش دهید.

عاشقانه های ارتباطات زناشویی

دلیل این که مردها از معاشقه دهانی در ارتباطات جنسی خوششان می آید تنها این نیست که این کار برایشان لذت بخش است، بلکه دلیل این امر به لحاظ روانی آن است که بدین وسیله آن ها احساس پذیرفته شدن و همچنین احساس خواستنی بودن از جانب همسرشان میکنند.
جنس مذکر در طول روابط زناشویی خود بارها و بارها ذهن خود را درگیر فکر کردن به رابطه جنسی میکند و این را بدانید که موی سر از مهم ترین های آموزش روابط جنسی به عروس خانم است.
آموزش روابط جنسی

 خیالپردازی جنسی در مردان گسترده و دقیق است.
بدن زنان از انگشتان پا تا موی سر میتواند جاذبه جنسی و محرک جنسی برای مردان باشد، اما در همه مردان یکسان نیست.

اهمیت ارتباطات زناشویی همسران

☺️چرا اینقدر روابط زناشویی مهم است؟

روابط زناشویی میتواند منشا زندگی مشترک سالم و جذاب و یا حتی ریشه بسیاری از اختلافات میان ذوجین باشد که به تباهی و نابودی کشیده شود.


روابط زناشویی سالم و پایدار میتواند در افزایش اعتماد به نفس دو طرف نقش بسیاری داشته باشد، شروعی برای کسب موفقیت های فردی و خانوادگی و استحکام رابطه و عمیق تر شدن عشق میان آن دو باشد.

در این بخش به روابط بین زوجین، راهکارها و پیشنهادات متخصصین روانشناس ویکی روان پرداخته میشود. بهترین موضوعات مربوط به رابطه زناشویی با بهترین کیفیت برای شما انتخاب شده اند.

همچنین میتوانید سوالات مرتبط با زمینه رابطه زناشویی را میتوانید در بخش مشاوره روانشناسی مطرح کنید.
با سایت روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

Saltz می گوید: تغییر عقیده نسبت به تغییر شریک زندگی آسان تر است. سعی کنید زندگی رویایی و ایده آل خود در مورد مسائل روابط جنسی را با به کارگیری روش های هیجان انگیز به واقعیت تبدیل کنید.


ارتباط در بعد از کاشتن موی سر برای آقایان

بررسی روابط زناشویی بعد از کاشت مو میپردازیم. با ویکی روان همراه باشید.

آیا می دانید اثرات جانبی روابط زناشویی بعد از کاشت مو چقدره؟ چطوریه؟ و چه کار باید کرد در ارتباطات زناشویی خود؟
 به مدت ۷ تا ۱۰ روز از فعالیت های شهوانی خود داری کنید. شاید اجتناب از فعالیت های جنسی شهوانی کار دشواری باشد. 
معاشقه فیزیکی خود یک نوع اشتیاق و هیجان است و اگر شریک جنسی شما در طول این فعالیت موهایتان را بکشد، می تواند باعث آسیب رساندن به بافت پیوند مو شده و تمام کارهای سخت پیوند مو به هیچ وجه اتفاق به ثمر نخواهد نشست.

 فعالیت جنسی سنگین به علت فشار شدید روی پوست سر، میتواند پیوند مو را از هم باز کند و حتی می تواند بر روی بخیه ها تاثیر بگذارد و منجر به کشیدگی در محل پیوند شود.