خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

مردان و زنان در احکام ارتباطات زناشویی

اگرچه اکثر مردم از این که لاغری شدید به عنوان جذاب ترین نوع بدن درنظر گرفته می شود تعجب نمی کنند – چون این موضوع به شدت بر رسانه ها، فرهنگ و دنیای مد حاکم است – پیشرفت مهم این است که ما اکنون درک تکاملی از چرایی این مسئله داریم.
محرم اسرار بودن وظیفه زن در روابط زناشویی می باشد.
فکر می کنم هیچ خانم بالغی وجود نداشته باشد که نتواند ۳۰۰۰ دلار برای خریدن یک هدیه برای شوهرش یا بیرون بردن او خرج کند.
 وقتی به دیگران نگاه می کنیم و فکر می کنیم که به طور فیزیکی جذاب هستند، آیا واقعا این ارزیابی را براساس درک تکاملی برنامه ریزی شده از پتانسیل آن ها برای بقا و توانایی تولید مثل آن ها در آینده انجام می دهیم؟
اندام مورد علاقه مردان
رابطه جنسی یکی از مهم ترین خواسته های روابط زناشویی میباشد که اتفاقا دقت در نوع و کیفیت آن میتواند به دوام زندگی کمک بسیار کند.
رابطه ی جنسی با چراغ خاموش به مرد این اجازه را نمی دهد که شما را درست ببیند و این رفتار های شما از سوی هیچ مردی تصدیق نمی شوند.
سعی کنید زندگی رویایی خود در مورد تنوع در روابط زناشویی را به واقعیت تبدیل کنید و همیشه تحت نظر یک مشاور برای مشاوره روانشناسی باشید تا زندگی سراسر شور و شادی داشته باشید.


صحبت کردن در حین رابطه زناشویی

صحبت کردن در حین رابطه زناشویی نیز می تواند از طریق گوش باعث تحریک شود. مثلا با تنفس های عمیق و بلند، ناله کردن و … نیز می توانید مردان را بیشتر تحریک کنید
همچنین باید چیزی که واقعا می خواهید را بگویید زیرا باعث می شود مردان دقیقا بدانند باید چه کاری انجام دهند تا شما به ارگاسم برسید.
به پشت خوابیدن و فکر کردن دیگر اشتباه خانم ها در روابط جنسی است و اصلا جذابیتی ندارد و خیلی بی رحمانه است.
بوسه مورد علاقه مردان
در فیلم ها، خراشاندن پشت و کمر مرد توسط زن، نشان دهنده ی این است که آن زن چقد هیجان زده شده است و لذت می برد. اما در واقعیت اینگونه نیست و فقط به مرد آسیب می رساند و تمرکز او را به هم میزند، این دیگر اشتباه خانم ها در روابط جنسی است.
برخی مردها گاز گرفتن نرم و آرام را دوست دارند، اما بعضی ها هم تمایل به فشار بیشتر دارند. از نشانه های شوهر خود برای دانستن مقدار فشار در بوسه خود استفاده کنید.
در حقیقت بررسی های روانشناسی نشان داده اند که انجام چندین کار در یک زمان مشخص می تواند سرعت ، و دقت و بهروری را مختل سازد.
برای افزودن مقداری شیطنت در روابط زناشویی با همسرتان، بوسه های ملایم را با گاز گرفتن همراه کنید. این کار مطمئنا لحظات پرشور و گرمی را به وجود می آورد.

ارتباطات زناشویی سالم بین زوجین

افراد مختلف دیدگاه های متفاوتی درباره روش انجام اولین رابطه جنسی در شب زفاف دارند. بهترین کار این است که مرد اولین اقدام را به عهده بگیرد و اولین سکس شبانه را بدون عجله انجام دهد.
قبل از پرداختن به این موضوع متذکر شویم که ارتباطات زناشویی موفق و سالم به پایداری و لذت بخش بودن روابط جنسی میان زن و شوهرها بسیار کمک می کند.
محرم اسرار بودن وظیفه زن در روابط زناشویی می باشد. وظایف زن در روابط زناشویی یک امری لازم الجرا در زندگی مشترک است.
بدبینی زن نبست به شوهر
داشتن زندگی مشترک و روابط زناشویی موفق از دید روانشناسی نیازمند همکاری دو طرف برای رسیدن به خواسته های مشترک میباشد.
وظیفه مرد در روابط زناشویی میگوید که محبت مرد به همسرش یک تعهد همیشگی است. او روابط خود و همسرش را به طور مداوم از طریق کار تیمی و ارتباط صادقانه تقویت می کند.
یک مرد واقعی همیشه از آن چه در ذهنش می گذرد حرف می زند. هنگامی که برای اولین مرتبه با کسی ملاقات می کنید، بسیاری از مشاوران در مشاوره روانشناسی خود بر این باورند که از همان ابتدا توقعات خود را بازگو نکنید. گفت و گوی خود را با گفتن “بعدا می بینمت” به پایان برسانید و قرار دیگری نگذارید.

راه های لذت زندگی زناشویی با مشاوره قبل از ازدواج

هیچ احساسی بهتر از آن نیست که با زنی باشید که بر واژن خود کنترل کامل دارد و می تواند در حین رابطه جنسی ماهیچه های آن را منعطف کند.
بسیاری از زوج ها در شب زفاف رابطه جنسی ندارند و این کاملا طبیعی است. هیچ چیزی برای احساس ناامیدی وجود ندارد و چیزی که مهم تر است این است که شریک زندگی تان با شما احساس راحتی کند که برای رسیدن به این مهم می بایست قبل ازدواج یک مشاوره ازدواج شوید.
وظایف زن در شب زفاف
می توانید درحالی که شما را در آغوش گرفته است، بدن خودتان را هم ماساژ دهید. در این صورت متوجه خواهید شد که او تحریک شده است
Hillegas روانشناس می گوید با صحبت کردن درمورد خیال بافی های جنسی خود با شریک زندگی بدون این که او را تحت فشار قرار دهید می توانید تنوع در روابط زناشویی خود را القا کنید زیرا درمیان گذاشتن رویاها و افکار جنسی با شریک زندگی برای او یک هشدار محسوب می شود تا برای بهبود روابط جنسی و تجربه روابط زناشویی بلند مدت تلاش کند.

افزایش کیفیت ارتباطات زناشویی سالم

۴ عاملی که باعث درد پس از رابطه جنسی می شوند را بدانید و همچنین اقداماتی انجام دهید تا مشکل دوباره عود نکند.
شما به اندازه ی کافی تحریک نمی شوید
رابطه خشن یک دلیل درد واژن بعد رابطه جنسی است
درد واژن بعد نزدیکی ممکن است یک واکنش آلرژیک باشد
ممکن است دچار کیست شده باشید
آیا می دانید راه های ایجاد تنوع در روابط زناشویی چیست؟
در صورت داشتن اختلال نعوظ و یا دیگر اختلالات جنسی، بهتر است با مراجعه به پزشک و گفت و گو در مورد رابطه جنسی خود، آن را بهبود بخشید.
استرس و به ویژه استرس ازدواج منشا بسیاری از مشکلات روانشناسی در ایران می باشد.