خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

زندگی بهتر با مشاوره

دانشجویان رشته مشاوره روانشناسی در ابتدای ورود به دانشگاه نیازی به انتخاب شاخه تخصصی خود ندارند و بعد از سپری شدن مقطع کارشناسی و برای ورود به کارشناسی ارشد میبایست نسبت به انتخاب شاخه تخصصی اقدام کنند.

انواع مشاوره روانشناسی یکی از راه حل های بسیار علم روانشناسی برای حل کردن مشکلات عدیده امروزی میباشد که بعد از تشخیص مشکل، به ایجاد راهکار و درمان مراجعین میپردازد.

مجموعه و وب سایت روانشناسی ویکی روان با بکارگیری روانشناسان و متخصصین حرفه ای و تحصیلکرده در دانشگاههای معتبر بین المللی، جامعترین سایت روانشناسی کشور در زمینه های گوناگون و متنوع را برای مردم ایران آماده کرده است.

عوارض رابطه زناشویی زیاد

همچنین در بخش فروشگاه روانشناسی وب سایت ویکی روان برای خرید کتاب روانشناسی محصولات با کیفیت و تائید شده توسط متخصصان روانشناسی و روانپزشکی کشورمان از قبیل کتاب های آموزشی، تست های روانشناسی برای عموم مردم و فایل های قابل دانلود طراحی و تولید شده اند که میتوانید آنها را خریداری کرده و استفاده نماید.

اما مطمئن نیستید که چگونه باید مشکلات خود را برطرف کنید در اینجاست که به مشاوره ازدواج نیاز دارید.

هر فردی نظرات،ارزش ها، باورها و عادات خانوادگی مخصوص به خود را دارد که می توانند ازدواج او را تحت تاثیر قرار دهند.

احساس غم و پریشانی به هر دلیلی باعث می شود در زندگی استرس، تنش، نگرانی، ترس و سایر مشکلات رخ دهد مشاور ازدواج می تواند به زوجینی که می خواهند روابط خود را بهبود ببخشند و بهتر یکدیگر را درک کنند، مشاور ازدواج معمولا زوجین را همراه با یکدیگر به جلسات مشاوره دعوت می کند.

روابط زناشویی لذتبخش ترین فعالیت در زندگی انسان است، اما اگر بطور اغراق آمیز انجام شود می تواند برای شما زیان داشته باشد.

داشتن رابطه جنسی خشن و سرعتی باعث درد و ورم اندام جنسی تان می شود. این اتفاق معمولا در زنانی که رابطه جنسی زیادی دارند بیشتر دیده می شود.

روابط زناشویی بعد از عمل بینی

 شما خودتان باید ببینید که برای شما و همسرتان چه میزان رابطه ی جنسی آسیب زا نیست و باعث رنجش شما نخواهد شد. اما با این وجود، نمی توان عوارض رابطه زناشویی زیاد را انکار کرد.

روابط مستحکم در زندگی زناشویی

صدای زن در رابطه جنسی میتواند برای مرد بسیار جذاب باشد، اما به شرطی که اسم مرد دیگه ای و صدا نزند.
اگر می خواهید با استفاده از راه کارهای جدید تنوع در روابط زناشویی داشته باشید این هفت ایده ی جالب را که از دو کارشناس امور جنسی گرفته شده اند را حتما مطالعه کنید.
با ایجاد تنوع در روابط زناشویی میتوان رنگ و بویی تازه به زندگی دمید و آن را از یکنواختی خارج کرد، دقت در نوع و ایجاد تنوع در روابط جنسی  در دوران بارداری کمک شایانی به زنده ماندن عشق و علاقه در زوجین و ایجاد روابط زناشویی موفق میکند.

اما اگر شما هیچگاه رابطه جنسی نداشته اید و اطمینان ۱۰۰ درصد دارید که شریکتانتان فقط با شما رابطه جنسی دارد و بیماری مقاربتی ندارد، باز هم استفاده از کاندوم بهترین انتخاب است.
ورزش کردن زن
اگر شما با فردی رابطه جنسی دارید که لوازم و سرنگ های مواد مخدرش با فردی که ایدز دارد مشترک است، می تواند ناقل بیماری باشد
فردی که یک ازدواج موفق می کند، نمی تواند بدون در نظر گرفتن همسرش، بخوابد، غذا بخورد، تلوزیون تماشا کند و هر کار دیگری انجام دهد
بنابراین بطور کلی زندگی متاهلی از مجرد زندگی کردن بسیار گران تر و هزینه بر تر می باشد.
زندگی جنسی افراد پس از ازدواج به مرور کم تر و کمرنگ تر می شود و می تواند باعث خیانت و عشق های پنهانی شود.
ازدواج به معنی بودن در کنار هم در شرایط خوب و بد، خوشی و ناخوشی و بیماری و هر شرایط دیگر است.

رفع ابهامات در زندگی

در هر فرصتی که پیش می‌آید سعی کنید با همسر و اعضای خانواده‌تان ارتباط کلامی و عاطفی برقرار کنید و به گفتگوهای خانوادگی بپردازید.
برای بهبود روابط زناشویی از تست کردن روش های جدید غافل نشوید، در طول روز به تدریج سطح انرژی و تحریک پذیری خود را بالا ببرید و  یاد بگیرید که چگونه به خوبی ماساژ دهید.
وقتی زنی با مردی در تعامل است که افکار، رفتار و اعمالش مردانه و جذاب هستند، نمی تواند احساس جنسی خود را نسبت به آن مرد متوقف کند
جاذبه جنسی چیزیست که روابط بین دو جنس مخالف را آسان تر میکند حتی اگر قصد آنها به هیچ وجه برقراری رابطه جنسی نباشد. ایجاد جذابیت جنسی مردان هم از این قاعده خارج نیست.
اگر زایمان طبیعی داشته باشید نباید بلافاصله به روابط جنسی با همسر خود فکر کنید چون ممکن است دردناک باشد.
رابطه جنسی بعد از زایمان ممکن است در ابتدا احساس خوبی به شما ندهد.
رابطه جنسی دهانی یکی از رایج ترین انواع نزدیکی بین زن و مرد میباشد و میتواند عواقبی به همراه داشته باشد. 
دقیقا همون روزی که سکس دهانی داشتم غذایی خورده بودم که بهش حساسیت داشتم.
انتقال بیماری های مقاربتی از راه های گوناگون صورت میگیره که در صورت شدید بودن علائم بیماری در فرد ناقل میتواند از طریق سکس دهانی هم منتقل شود.
توانایی جسمی فرد و دیگر ویژگی های او برای ایجاد علاقه و روابط جنسی به دیگران، اساس کاربرد آن ها در تبلیغات، فیلم، و دیگر رسانه های بصری، و نیز در مدل سازی و سایر مشاغل است.
میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان برای ارتباط با مشاورین روانشناس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب جنس مخالف استفاده نمائید.

ازدواج و ارتباطلات و کسب و کار

ازدواج اتحاد یک زن و یک مرد است که به صورت دائمی و انحصاری نسبت به یکدیگر متعهدند و به طور طبیعی (ذاتی) با به دنیا آوردن و پرورش کودکان توسط هر دوی آن ها همراه است.
یک زوج ازدواج کرده می توانند یکدیگر را همسر خطاب کنند، و همسری به عنوان واژه ای قانونی برای روابط زناشویی مورد استفاده قرار می گیرد.
در بررسی موضوعات مربوط به ازدواج، روانشناسی ازدواج با مرد مطلقه یکی از حساس ترین موضوعات میباشد که افراد زیادی درباره آن سوال میکنند.
مهم ترین اصل در روانشناسی ازدواج با مرد مطلقه بر اساس مشاوره خانواده این است که توجه داشته باشید که حرفش با عملش یکی باشد.
ازدواج به عنوان یک پیوند مجاز اجتماعی در یک رابطه جنسی مهم باقی می ماند. ازدواج گاهی به عنوان رابطه ای طراحی شده برای به دنیا آوردن کودکان و اجتماعی کردن موفقیت آمیز آن ها درک می شود.

رفتارهای اشتباه در روابط جنسی هم باعث کم شدن جذابیت جنسی افراد میشود.
توانایی جسمی فرد و دیگر ویژگی های او برای ایجاد علاقه و روابط جنسی به دیگران، اساس کاربرد آن ها در تبلیغات، فیلم، و دیگر رسانه های بصری، و نیز در مدل سازی و سایر مشاغل است.
باید اعتماد به نفس بالا داشته باشید، البته اعتماد به نفس بالا را با اعتماد به نفس کاذب متفات است.
مردان نسبت به ویژگی های زنانه صورت خانم ها، که صورت آن ها را از صورتی مردانه اما جوان تر متمایز می کند، احساس جذابیت بیشتری می کنند
راه های راه اندازی کسب و کار
خانواده تنها نهاد فطری و جاودانه بشری است که تشکیل دهنده نهادهای اجتماعی محسوب میشود.
یک خانواده موفق می تواند به راحتی نقش های واضح و منطقی را ایجاد کند که بتواند عملکرد های خانوادگی را اعمال کند.
اجازه دهید مردم با محصولات و خدمات شما رابطه برقرار کرده و بازخورد شان را ببینید. با یک چشم تیز بین می توانید به راحتی مشکلات و قصور محصول یا خدمات تان را ببینید.
یکی دیگر از راه هایی که می توانید بازخورد های منفی را در راه اندازی کسب و کار بررسی کنید این است که پیام های مثبت اطرافیان را به اشتراک بگذارید تا همه ببینند.
به یاد داشته باشید شروع کسب و کار نو پا و افزایش فروش با نام خارجی استارت آپ نیازمند طی شدن چند مرحله ساده اما بسیار مهم و حیاتی است،


بهره مندی از خدمات مشاوره برای زندگی بهتر

 خانواده به عنوان یکی از اصولی ترین و مهم ترین بخش های اجتماع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مشاوره خانواده سعی در برطرف کردن مشکلات بسیار آن دارد.
هدف آنها محافظت از حقوق افراد در خانواده و تعریف صحیح برای تمامی افراد میباشد.
به طور عام میتوان در کلینیک روانشناسی، بیمارستان ها، کلینیک ها، مدارس  و به طور کل در مراکز درمانی از خدمات مشاور خانواده استفاده کرد.
مشاوره ازدواج
این نوع مشاوره میتواند به بهبود مشکلات خانوادگی با همسر، فرزندان و دیگر اعضای خانواده کمک بسیار کند.
مشاور ازدواج می تواند به زوجینی که می خواهند روابط خود را بهبود ببخشند و بهتر یکدیگر را درک کنند
مشکلات ارتباطی، مشکلات مربوط به رابطه جنسی، بد خلقی و حتی بیماری می توانند منجر به بروز اختلاف در زندگی زناشویی شوند.
 
مشاور ازدواج معمولا زوجین را همراه با یکدیگر به جلسات مشاوره دعوت می کند.
روابط زناشویی لذتبخش ترین فعالیت در زندگی انسان است، اما اگر بطور اغراق آمیز انجام شود می تواند برای شما زیان داشته باشد. 
 
درباره روابط زناشویی بعد از عمل بینی ما معمولا به بیماران مان توصیه می کنیم که پس از ۱۰ روز از عمل بینی می توانند رابطه ی جنسی نرمالی داشته باشند.
پیشنهاد می شود از پوزیشن رو در رو استفاده کنید که بینی تان آسیبی نمی بیند و کمترین فشاری به بدنتان وارد شود.
بسیاری از مادران باردار با شنیدن خبر باردار شدن شان تصور می کنند دیگر امکان انجام برخی کارها را ندارند و این خود موضوعی ناراحت کننده برای آن ها به حساب می آید.
رابطه جنسی برای مادران باردار بی خطر است مگر در مواردی که پزشک دستور داده داشتن رابطه جنسی در طول بارداری خطرناک است.
 
معمولا زوج هایی که می خواهند باردار شوند در مورد این مسئله نگران هستند، اما اگر بارداری نرمالی داشته باشید می توانید رابطه جنسی در دوران بارداری هم ادامه دهید.
 
به گفته پژوهشگران دانمارکی در مورد تشخیص بیماری از روی چهره وجود لکه‌های زرد روی پلک می‌تواند نشانه افزایش خطر ابتلا به سکته قلبی و دیگر بیماری‌ها باشد.
عوارض رابطه زناشویی زیاد
رنگ مایل به آبی در لب‌ها یا ناخن نیز می‌تواند نشانه ابتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی باشد.
در صورت نیاز به مشاوره ازدواج و مشاوره روانشناسی توصیه می کنیم از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سوالات خود را از کارشناسان خبره ویکی روان بپرسید.