خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

مشاوره استرس و درمان

استرس بخش بزرگی از زندگی روزمره ماست و بیشتر آن از نوع کارهایی که انجام می دهیم نشات می گیرد. 

داشتن مسئولیت امنیت صدها مسافر و داشتن تغییرات لحظه آخری در برنامه ها و بودن زمان های طولانی در هوا می تواند بسیار استرس زا باشد.

درمان زودارضایی

حساسیت بالای شغلی بخصوص در مواقعی که اقدام به راه اندازی کسب و کار جدیدی می کنید باعث می شود که سطح استرس خلبانان خطوط هوایی همیشه در بالاترین حد ممکن باشد.

استرس ازدواج با همسری که ایده های متفاوتی درباره نحوه مدیریت امور مالی دارد

یک برنامه ریز مالی می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی پس انداز بلندمدت و سرمایه گذاری کمک کند تا مراقب نیازهای فعلی خود باشید و برای بازنشستگی برنامه ریزی کنید.

دوست عزیز میتوانید برای کاهش استرس مالی خود با مشاورین خبره روانشناس در این زمینه گفتگو داشته باشید.

به همین منظور می توانید در بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان مشاور مورد نظرتان را انتخاب و مشاوره را آغاز کنید.

محققان روانشناس با پیگیری وضعیت بیش از یک هزار نفر در یک دوره شش‌ماهه، همچنین دریافتند افرادی که از اضطراب اجتماعی رنج می‌برند با احتمال بیشتری در آینده تنهایی را تجربه خواهند کرد. 

محققان استرالیایی در یک مطالعه گسترده دریافتند که نتیجه احساس تنهایی به مشکلات روانی همچون افسردگی، اضطراب اجتماعی و پارانویا (بدگمانی بیمارگونه)‌ می‌انجامد.

مردان می توانند افسردگی را به طریق متفاوت نسبت به زنان تجربه کنند.

تغییر در شیوه زندگی ابزار بسیار موثر در درمان افسردگی در مردان است. حتی اگر شما نیاز به درمان های دیگر دارید ، تغییر در شیوه زندگی به درمان افسردگی سرعت داده و از عود آن جلوگیری می کند.

افسردگی زنان به علت بسیاری از عوامل - از جمله هورمون های تولید مثل، فشارهای اجتماعی و واکنش منحصر به فرد زن به استرس پیچیده تر است.

چربی های سالم مانند روغن نارگیل از راه های درمان افسردگی بدون دارو هستند.

یکی از علائم افسردگی میل به تنها بودن است. اما فراموش نکنید تا از دوستان و خانواده خود کمک بگیرید.

قوی‌ترین داروی ضد افسردگی کشف شد

تحقیقات اخیر نشان داده، حس«شکرگزاری» باعث تولید چشم‌گیر هورمون‌های دوپامین و سروتونین در بدن می‌شود که هردو کلید طبیعی مبارزه با افسردگی هستند.

روان‌شناسان آلمانی طی تحقیقات گسترده به این نتیجه رسیده‌‌اند که شکلات دارویی برای درمان افسردی است. 

اگر تمام راه های بالا برای درمان افسردگی بدون دارو کارساز نبودند و مجبور به استفاده از دارو های ضد افسردگیشدید، خودتان را نبازید و امیدوار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.