خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

خدمات روانشناسی زن و همسر

روابط زناشویی|روابط جنسی|مشاوره روانشناسی و خانواده

از دهان آمیزش می شود؟

 رتبه: ۳٫۴ - ‏۵ رأی
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - باورهای جالبی در مورد رابطه جنسی دهانی (oral sex) در میان هندی ها وجود دارد. واضح است که سکسدهانی یکی از روش های جدید و جذاب روابط جنسی می باشد.

نتایج

آمیزش دهانی (به انگلیسی: Oral sex) نام گونه‌ای از آمیزش جنسی در انسان است که در آن تلاش می‌شود تا اندام شریک جنسیفرد با کمک دهان، دندانها، زبان و حلق شبیه‌سازی شود ...
در قوانین حقوقی بعضی کشورها، سکس دهانی نوعی دخول شمرده می‌شود؛ حال آنکه بقیه کشورها فاقد قوانین حقوقی لازم برای شناسایی و مجازات این عمل جنسی در موارد ...
۶ آبان ۱۳۹۷ - پوزیشن رابطه جنسی دهانی ( ساک زدن) نقش مهمی را در کیفیت سکس دهانی دارد. در این مقاله 21 پوزیشنرابطه دهانی را به شما آموزش میدهیم + عکس.
اگر چیزی وجود داشته باشد که مردها مصرانه خواهان آن باشند ، آن چیزی جز تحریک زبانی( رابطه جنسی دهانی) نیست . و امروز شما دو تکنیک ساده یاد می گیرید که لذت را برای ...
 رتبه: ۳٫۴ - ‏۵ رأی
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - باورهای جالبی در مورد رابطه جنسی دهانی (oral sex) در میان هندی ها وجود دارد. واضح است که سکسدهانی یکی از روش های جدید و جذاب روابط جنسی می باشد.
آموزش مفصل رابطه جنسی دهانی (فقط متاهل ها) ،آموزش رابطه دهانی،آموزش خوردن آلت مرد،آموزش خوردن آلت زن،رابطه دهانی اورال،آموزش رابطه دهانی با همسر.


 رتبه: ۴٫۱ - ‏۴۵ رأی
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - پیش از شروع این مطلب باید یاد آوری کنیم که همیشه درباره رابطه جنسی مقعدی مواضع گوناگونی وجود داشته و دارد. در این نوشتار سعی شده تا بر پایه ...
رابطه جنسی دهانی. آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری ...
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - به رابطه جنسی‌ که در آن زن و مرد برای لذت بردن از رابطه جنسی از دهان خود استفاده کنند، رابطه جنسی دهانی (Oral Sex) گفته می‌شود.

شیوه ای جدید در زندگی و کسب و کار

دیدگاه این مشاوره ازدواج راز ازدواج موفق ما را بدانند. من و همسرم در شغل و هم در زندگی شخصی‌مان موفق بودیم. ارتباط صحیح با همسر و مهارت حل اختلافات زناشویی.

مشاوره قبل ازدواج به زوجین کمک می کند تا به شناخت بهتری به همسر خود دست یابند و عاقلانه تر برای زندگی مشترک آینده ی خود تصمیم گیری نمایند.

مشاور ازدواج هیچ وقت به شما نمی گوید که این کار را بکنید یا نکنید. وظیفه مشاور آگاه کردن است. او می گوید که نتیجه چنین ازدواجی چه خواهد بود.

ک مشاور امور خانواده گفت: هدف اصلی مشاوره پیش از ازدواج، کمک به افراد برای انتخاب زوج مناسب است؛ این مرحله مهمترین مرحله‌ مشاوره ازدواج است

نتیجه تصویری برای روابط زناشویی

روابط زناشویی-اختلاف تمایلات جنسی. بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی و عاطفی

رابطه جنسی،فواید رابطه جنسی,رابطه زناشویی،رابطه جنسی سالم،رابطه جنسی با همسر ... نارضایتی جنسی از روابط زناشویی، این روزها به قاتل نامریی بنیان خانواده ها

تعجب کردید نه ؟ حتما با خودتان میگویید که رابطه زناشویی هم مگر رازی دارد که باید بدانیم ؟ در پاسخ و در عین ناباوری باید گفت بله ؛ روابط

آموزش دخول در روابط زناشویی. Training hard sex in marital relations. یکی از بخشهای مهم در رابطه زناشویی دخول می باشد که پوزیشنها و حالتهای مختلفی برای دخول در ...

نتیجه تصویری برای کسب و کار

 سرمایه کمی دارید و نمی‌دانید چه کاری با آن راه بیاندازید؟ به‌دنبال ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار موفقیت با سرمایه کم می‌گردید؟ 

 راه‌اندازی کسب و کار و کارآفرینی با تمام چالش‌هایی که به همراه دارد، همواره از موضوعات مورد علاقه افراد خلاق و صاحبان ایده است. اما چگونه؟

همیشه لازم نیست برای راه‌ اندازی کسب و کار https://www.wikiravan.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/ خود به دنبال سرمایه‌گذار باشید، اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید کسب و کارهای ارزان هم برای راه اندازی وجود دارد.

بهبود عملکرد روابط جنسی

تنها با سی دقیقه ورزشی که موجب عرق کردن شما شود، می توانید تا حد زیادی سلامتی قلب  عروق و سلامت جنسی خود  را بهبود ببخشد.
علاوه بر افزودن فیبر بیشتر به رژیم غذاییتان ،افزایش میزان مصرف اسیدهای چرب امگا 3، یک روش مطمئن برای تقویت سلامت قلب و عروق و بهبود عملکرد روابط جنسی است.
ازدواج سفید چیست
رابطه جنسی از پشت نیازمند صبر و حوصله زیاد است و باید مرحله به مرحله انجام شود.
اگر به طور اجمالی بخوایم به این مسئله بپردازیم باید عرض کنم که مقعد انسان توسط عضلاتی دایره شکل احاطه شده اند که وظیفه بسته نگه داشتن مقعد را به عهده دارند.
استرس و مشغولیت زندگی عوامل دیگری است که روی صمیمیت جنسی میگذارد و بر روی افزایش کیفیت رابطه جنسی تاثیر خواهد داشت.
بر عکس مقعد، واژن برای برقراری رابطه جنسی سالم و ایمن طراحی شده است و فاقد آسیب های جسمانی رابطه از پشت است.
در واقع زنانی که سینه های بزرگ تری دارند در روابط جنسی خود احساس بهتری خواهند داشت.
درباره روابط زناشویی بعد از عمل بینی ما معمولا به بیماران مان توصیه می کنیم که پس از ۱۰ روز از عمل بینی می توانند رابطه ی جنسی نرمالی داشته باشند.
این احتمال هم وجود خواهد داشت که شما پس از جراحی زیبایی درگیر احساسات منفی شوید.
مراقبت های مورد نیاز بعد از جراحی بینی شامل ۳ هفته مراقبت ویژه شامل عدم انجام ورزش های سنگین، بلند کردن وزنه و کارهای طاقت فرسای بدنی میباشد که رابطه جنسی و خودارضایی بعد از عمل بینی از آن جمله میباشند.
تاثیرات روانی انجام جراحی زیبایی بینی
خارج از موضوع عواقب خودارضایی بعد از عمل بینی باید این نکته را در ذهن داشته باشید که خودارضایی به هر شکل و در هر سنی میتواند آسیب های جدی بر جسم و روحتان وارد کند چرا که رابطه جنسی سالم و ایمن صحیح ترین روش ارضایی امیال جنسی میباشد.

پیشنهاد ما این است که مشکلات زناشویی خود را با فردی که متخصص در مشاوره روانشناسی است در میان بگذارید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

روابط ها در عمل های زیبایی بینی

اینکه پس از جراحی در اکثریت بیماران فقط شاهد تاثیرات روانی خوب و مثبتی هستیم، این احتمال هم وجود خواهد داشت که شما پس از جراحی زیبایی بینی درگیر احساسات منفی شوید.

مراقبت های مورد نیاز بعد از جراحی بینی شامل ۳ هفته مراقبت ویژه شامل عدم انجام ورزش های سنگین، بلند کردن وزنه و کارهای طاقت فرسای بدنی میباشد که رابطه جنسی و خودارضایی بعد از عمل بینی از آن جمله میباشند.

دلیل احساس افسردگی و بی‌حالی پس از جراحی زیبایی بینی این است که بسیاری از افراد به این دلیل اشتباه اقدام به انجام این جراحی می‌کنند که می‌خواهند یک بینی کاملا بی عیب و نقص و زیبا داشته باشند.

درباره روابط زناشویی بعد از عمل بینی ما معمولا به بیماران مان توصیه می کنیم که پس از ۱۰ روز از عمل بینی می توانند رابطه ی جنسی نرمالی داشته باشند.

در واقع زنانی که سینه های بزرگ تری دارند در روابط جنسی خود احساس بهتری خواهند داشت.

اگر به همسرتان خیلی بی توجهی کنید، او می تواند طوری با شما رفتار کند انگار که هیچ وقت رابطه ای با هم نداشته اید.

جراحی بینی

اگر این رابطه پنهانی و البته بی مهری های شما برای مدت زیادی ادامه داشته باشد، زن میتواند وارد رابطه ای جدید شود که اصلا دلخواه شما نیست.

تحقیقات روان‌شناسی نشان داده است که خانم‌ها معمولا بعد از یک مکالمه ۳۴ دقیقه‌ای، کاملا می‌توانند تشخیص دهند که امکان یک رابطه طولانی و پایدار را با طرف مقابل خواهند داشت یا نه.

در صورت تمایل میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان برای ارتباط با مشاورین و روانشناسان سایت استفاده نمائید.

تحریک دهانی می تواند زنان را به اوج لذت جنسی برساند و همچنین اگر همسرتان حرفه ای باشد می تواند شما را به ارگاسم نیز برساند.

روابط جنسی دهانی در لیست انتقال دهنده های بیماری سوزاک قرار نمی گیرد اما افزایش آمار ابتلا به آن باعث شده است که این نوع رابطه جنسی را انتقال دهنده ی تقریبی آن بنامیم.

Venderlinde شدیدا توصیه دارد که اگر تازه شروع به برقراری رابطه جنسی کرده اید کمی درنگ کنید و با استفاده از انگشتان یا اشیای ظریف سوراخ مقعد را برای عمل دخول باز کنید.

ممکن است هنگامی که به واسطه رابطه جنسی مقعدی آسیب دیده باشید از همسرتان بخواهید که این عمل را متوقف کرده و دیگر هرگز این کار را انجام ندهد اما نباید به خاطر چند تجربه بدی که داشته اید تسلیم شوید.

راه های داشتن ارتباطات زناشویی و جنسی شاد و لذت بخش

هدف از برقراری رابطه جنسی تنها انجام یک وظیفه نیست بلکه باید از آن لذت ببرید.
علاوه بر افزودن فیبر بیشتر به رژیم غذاییتان ،افزایش میزان مصرف اسیدهای چرب امگا 3، یک روش مطمئن برای تقویت سلامت قلب و عروق و بهبود عملکرد جنسی است.
تکنیک های تمرکز احساس که سکس تراپی از آن استفاده می شود میتواند به شما کمک کند تا صمیمت فیزیکی را بدون احساس فشار به خود بازگردانید.
برای افزایش کیفیت رابطه جنسی شما میتوانید دوپامین بسازید و همیچین احساساتی را هنگامی که در ماه عسل هستید، دو برابر کنید.
فردی که ازدواج می کند، نمی تواند بدون در نظر گرفتن همسرش، بخوابد، غذا بخورد، تلوزیون تماشا کند و هر کار دیگری انجام دهد
علاوه بر این که ازدواج را راهی شخصی و تصمیمی فردی ببینیم، باید به مشکلاتی که در آن وجود دارد بهتر فکر کنیم.
ازدواج عاشقانه
داشتن روابط زناشویی شاد و موفق نیازمند تلاش شماست، البته همسرتان را در جریان تلاش هایتان قرار دهید.
برای داشتن ازدواج عاشقانه هرجه بیشتر از چیزهای خوب استقبال و چیزهای بد را نادیده بگیرید، زندگی آسانتر خواهد شد و علاقه و ارتباط بیشتری با همسر خود خواهید داشت.
“داشتن رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم در دوران بارداری علاوه بر مفید بودن برای بدن، باعث افزایش محبت بین طرفین رابطه خواهد شد.”
استرس و استرس ناشی از حادثه می توانند با رویدادهای دشواری که در طول برقراری رابطه جنسی پیش از دوران بارداری، در رابطه جنسی در دوران بارداری و پس از تولد فرزند در ارتباط باشند.
میتوانید برای استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی  رایگان آنلاین به بخش مشاوره  ازدواج در سایت ویکی روان مراجعه کنید و از خدمات تصویری مشاوره روانشناسی بهره ببرید.